Servis je pro nás ztělesněním hodnoty naší společnosti. Snažíme se neustále zlepšovat ve všech oblastech služeb tím, že vyvíjíme iniciativy na zlepšení zkušeností s používáním našich produktů a také v tom, jak s vámi interagujeme.
Proto se neustále ptáme: Kde potřebuje náš partner nebo zákazník větší podporu? Jaký je nejlepší a nejrychlejší způsob, jak získat potřebné informace? Jaké nové školení bychom měli zavést, abychom rozšířili znalosti našich montážních partnerů? Jak zajistíme, aby byly splněny úrovně našich služeb a aby byli naši zákazníci spokojeni? Jak usnadníme pochopení montáže a používání našich produktů? Jak lze optimalizovat naše procesy? A především: Jak můžeme zlepšit komunikaci, aby naši zákazníci obdrželi rychlé odpovědi a aby došlo k výměně znalostí, které jsou zajímavé pro obě strany.
Pilíře našeho servisu
Tolik otázek a vysoce citlivých témat týkajících se servisu vyžaduje strukturovaný přístup. Proto jsme vyvinuli koncept služeb založený na čtyřech pilířích: podpora, školení, logistika a technologie.
Podpora
Profesionálům i koncovým zákazníkům je k dispozici celá řada nástrojů pro praktické využití našich produktů. Navíc mají přístup k cenným základním znalostem, které jim usnadní výběr správného systému nebo produktu.
Školení
Provádíme různé druhy školení a vycházíme vstříc potřebám našich zákazníků. Odborná kvalifikace našich zúčastněných stran podporuje zavádění našich inovativních technologií, které lze uplatnit.
Logistika
Všechny procesy za „logistikou“ bereme poněkud širší. Podporujeme naše zákazníky s doručováním na stavbu, se speciálními požadavky atp. Zahrnujeme však také koordinaci kontaktů se zákazníky a zvýšení spolehlivosti dodávek.
https://hlavnimestopraha.cz/pujcka-pro-nezamestnane-jednoduse-pres-internet/
https://praha-dnes.cz/kavarna-coffeewaffles/
https://praha23.cz/milostny-zivot-ryb/